Skip to Menu Skip to Search Contactaţi-ne Romania Site-uri web şi limbi străine Skip to Content

SGS a dezvoltat o gamă de servicii pentru a vă ajuta să stabiliţi şi să protejaţi valoarea autovehiculelor rulate atunci când sunt returnate la finalul perioadelor lor de leasing şi înainte de a intra pe piaţa automobilelor rulate.

Dacă un autovehicul este returnat, iar nivelul avarierii îl depăşeşte pe cel aşteptat în mod rezonabil (uzură excesivă), valoarea de revânzare va fi afectată negativ. Inspecţiile noastre pentru autovehicule uzate vă furnizează un calcul independent şi indisputabil al valorii fiecărui autovehicul returnat, aşa încât puteţi solicita costul reparaţiilor sau diferenţa în valoarea de piaţă din partea concesionarului.

De la înregistrarea avarierii automobilului, până la lipsa documentelor sau a cheilor de rezervă, noi respectăm procedurile şi regulile de afaceri care au fost convenite anterior.

Clienţii noştri includ producători principali de automobile, firmele lor afiliate de servicii financiare, companiile de gestionare a parcurilor auto, companiile de închiriere automobile şi principalele site-uri de licitaţii de autovehicule.

În ce fel vă pot ajuta inspecţiile autovehiculelor rulate

Când angajaţi compania SGS să vă realizeze inspecţiile autovehiculelor rulate, beneficiaţi instantaneu de:

  • Inspecţii independente de terţă parte realizate de către profesionişti instruiţi
  • Criterii de inspecţie şi proceduri standardizate în toate ţările
  • Raportare pe suport electronic standardizată atât în limba locală, cât şi în limba comună pe care o alegeţi
  • Un raport personalizat şi flexibil pentru a servi la colectarea reclamaţiilor şi repunerea pe piaţă promptă
  • Calculul standardizat şi indiscutabil al costurilor şi stabilirii uzurii în exces pe zone geografice
  • Cheltuieli auxiliare şi administrative reduse, cu o mai bună recuperare
  • O platformă deschisă, transparentă, furnizând date statistice online, accesibilă dumneavoastră şi clienţilor dumneavoastră
  • Schimb de date pe suport electronic şi integrare optimă în fluxul dumneavoastră de lucru şi în procese

Un proces cuprinzător de inspecţie şi raportare

Cu toate că inspecţiile noastre pentru autovehicule rulate pot fi personalizate complet conform cerinţelor dumneavoastră, acestea implică de obicei trei etape principale.

Etapa 1: Inspecţia
Inspectorii SGS special instruiţi înregistrează toate informaţiile tehnice despre automobil, inclusiv marca, modelul, tipul de combustibil, tapiţeria şi accesoriile. Ei constată prezenţa cheilor şi a documentaţiei, starea anvelopelor etc. Apoi notează şi fotografiază toate avariile.

Etapa 2: Calculul
Datele colectate în timpul inspecţiei sunt transmise electronic către o aplicaţie brevetată de SGS, numită VIMS (Sistem de management al inspecţiei autovehiculelor). Ţinând cont de toate rezultatele inspecţiei, VIMS furnizează o analiză detaliată a costurilor pentru fiecare defecţiune a automobilului.

Etapa 3: Rapoartele
De obicei sunt elaborate două rapoarte:

Raportul referitor la stare, care este un raport independent ce conţine toate datele automobilului, aşa cum au fost colectate şi înregistrate în timpul inspecţiei. Include calculul costurilor avariilor.

Raportul de evaluare, care este un derivat al Raportului referitor la stare. Sunt afişate toate avariile a căror enumerare este solicitată de către client. Acest raport este livrat de obicei dealerilor de automobile şi nu conţine calcule individuale ale costurilor, ci este afişat numai costul total (dacă este necesar).

Există multe moduri de a vizualiza rapoartele completate;

  • URL care va fi transmis prin e-mail
  • Acces online la serverul SGS
  • Transfer electronic către o aplicaţie care foloseşte XML sau alte metode de transfer al datelor, după caz.