Skip to Menu Skip to Search Contactaţi-ne Romania Site-uri web şi limbi străine Skip to Content

Audituri privind garanţia de la SGS - creşteţi nivelul de satisfacţie al clienţilor, reduceţi şi controlaţi costurile reparaţiilor în garanţie şi identificaţi noi posibilităţi de afaceri.

Producătorii de echipamente originale se bazează pe reţeaua de distribuitori în implementarea programelor de garanţie şi consemnarea activităţilor realizate. Problemele cu garanţia provoacă inconveniente care, la rândul lor, pot provoca nesatisfacţie în rândurile clienţilor faţă de marca respectivă. Pentru a evita aceste probleme, o reţea de distribuitori trebuie să se implice într-un complex schimb trilateral sau cvadrilateral de informaţii, piese, servicii şi facturare. Un proces de garanţie bine pus la punct poate transforma o situaţie de revendicare a garanţiei într-o posibilitate de afaceri.

Pentru a o concretiza, auditurile noastre privind garanţia examinează întregul ansamblu al spaţiului de service al distribuitorului, reparaţia auditată şi eficienţa tuturor proceselor din spaţiul de service. Putem investiga şi identifica probleme cu garanţia, inclusiv cheltuielile excesive, printr-un program de audit care:

  • Identifică distribuitori pe baza producătorilor de echipamente originale sau a indicatorilor de performanţă cheie calculaţi de SGS
  • Analizează solicitările de garanţie pentru a le identifica pe cele care necesită auditare compatibilă cu soluţia software proprie SGS: autoCARS 
  • Audituri în teren asupra unităţilor de lucru, proceselor, procedurilor şi problemelor tehnice
  • Analiza fundamentării solicitării de garanţie în raport cu instrucţiunile de reparaţie standard
  • Identifică şi explică inconsecvenţele sau cazurile de neconformitate
  • Evidenţiază abaterile aprobate de la procedură
  • Analizează procedurile de raportare
  • Monitorizează îmbunătăţirile

Prin analiza cheltuielilor se poate evita excesul, procesele pot fi simplificate, iar percepţia clienţilor asupra mărcii poate fi protejată de influenţele negative. Drept urmare, puteţi obţine un control superior asupra proceselor de facturare a reparaţiilor în garanţie la nivel de distribuitor, datorită aprobărilor pre-plată sau auditurilor ori evaluărilor post-plată.

Serviciul nostru acoperă întregul lanţ de control al garanţiilor auto:

  • Proces de garanţie, consultanţă şi instruire
  • Asistenţă prealabilă autorizării
  • Evaluarea solicitărilor de garanţie în faza post-plată
  • Evaluări consultative ale garanţiei
  • Evaluări formalizate ale garanţiei

Avantajele auditorilor privind garanţia de la SGS

Vă oferim un serviciu care creşte la maximum eficienţa auditărilor şi evaluărilor de garanţie. Auditorii noştri de garanţie şi consilierii privind garanţia auto dispun de cunoştinţe tehnice vaste asupra industriei auto şi procesele şi procedurile producătorilor de echipamente originale. Pe baza competenţelor noastre, adaptăm cu precizie fiecare element al auditurilor noastre privind garanţia la necesităţile organizaţiei dumneavoastră.

Auditurile noastre oferă o metodă alternativă de control asupra performanţei distribuitorilor şi vă ajută să obţineţi echilibrul corect între audituri, probleme de pre-autorizare şi activităţi de evaluare a solicitărilor de garanţie.

Contactaţi SGS astăzi pentru a afla mai multe despre auditurile noastre privind garanţia.