Skip to Menu Skip to Search Contactaţi-ne Romania Site-uri web şi limbi străine Skip to Content

Datorită vastei noastre experienţe în programele de testare a autovehiculelor şi şoferilor, SGS are o poziţie ideală pentru a vă ajuta să comunicaţi cu publicul general atunci când schimbaţi sau introduceţi programele de inspecţie a autovehiculelor sau de testare a şoferilor.

Oamenii reacţionează diferit la schimbare, dar cu cât au mai multe informaţii despre motivul realizării schimbărilor şi modul în care acestea îi afectează, cu atât mai bine. De aceea, noi oferim serviciul de instruire şi informare publică pentru a creşte gradul de conştientizare în domeniul siguranţei rutiere.

De obicei, o campanie de informare publică va cuprinde multe dintre mediile obişnuite: site web specific, presă, postere de exterior, radio, televiziune, corespondenţă directă şi informaţii din interiorul centrelor noastre de inspecţii. Cu toate acestea, candidaţii media respectivi vor depinde de ceea ce trebuie să obţinem şi de segmentul exact de public la care trebuie să ajungem. Partea creativă şi sistemul de trimitere a mesajelor în cadrul campaniei vor fi testate înainte de a fi expuse publicului larg şi vor fi ajustate după caz. Iar în cazul în care sunt necesare identitatea corporativă şi fişele de stil, putem dezvolta şi aceste elemente ale campaniei pentru dumneavoastră.

Noi avem o echipă dedicată de instruire şi informare a publicului, care va fi disponibilă pe întreaga durată a campaniei pentru a răspunde întrebărilor din partea publicului. Vom realiza de asemenea legătura cu autorităţile respective şi vom efectua raportarea către acestea, furnizând date cantitative şi calitative.

Obiectivul primordial al comunicării va fi instruirea şi informarea publicului asupra importanţei autovehiculelor sigure, curate şi a comportamentului corespunzător al şoferilor pentru siguranţa rutieră, precum şi raportarea către dumneavoastră, pentru a cunoaşte exact modul de derulare a campaniei.