Ce căutați?

ISO 26000 - regulament privind responsabilitatea socială (evaluarea performanţei & instruire)

ISO 26000 oferă recomandări pe care organizaţiile le pot urma pentru a promova comportamente responsabile din punct de vedere social. Organizaţiile globale sunt încurajate să îşi dezvolte strategiile de responsabilitate socială pe baza ISO 26000.

Dacă doriți ca clienții prezenți și viitori, acționarii și angajații să înțeleagă activitățile organizației dvs. șă să poată evalua realizările, consultanța privind standardul ISO 26000 cu privire la responsabilitatea socială ar trebui să fie de referință pentru firma dvs.

Vă putem ajuta organizaţia să utilizeze standardul ISO 26000 pentru a culege beneficiile unui comportament responsabil din punct de vedere social. Vă putem oferi o analiză gap sau o evaluare completă a abordării dumneavoastră conform regulilor prevăzute de standard pentru a vă ajuta să identificaţi arii de îmbunătăţire. Oferim totodată instruire de conştientizare pentru a vă ajuta să dobândiţi o înţelegere deplină a modului în care puteţi încorpora standardul în cadrul organizaţiei dumneavoastră.

ISO 26000 este adecvat tuturor organizaţiilor de orice fel, atât din sectorul public, cât şi din cel privat, din ţările dezvoltate sau în curs de dezvoltare. Vă ajută să vă derulaţi activitatea în maniera responsabilă din punct de vedere social pe care o solicită societatea.

Afaceri sustenabile pentru organizații nu înseamnă numai furnizarea de produse și servicii la înălțimea așteptărilor clienților, și anume fără a pune în pericol mediul înconjurător, ci de asemenea derularea operațiunilor într-o manieră responsabilă din punct de vedere social. Din ce în ce mai multe organizaţii din întreaga lume adoptă standardul ISO 26000 pentru a-şi dezvolta strategiile în materie de responsabilitate socială şi ajung să se bazeze pe acesta ca sursă cuprinzătoare de recomandări.

ISO 26000 va ajuta organizația dvs. să opereze într-o manieră responsabilă din punct de vedere social oferind consultanță pentru:

  • Concepte, prevederi și definiții privind responsabilitatea socială
  • Contextul, tendințele și caracteristicile responsabilității sociale
  • Principii și practici de responsabilitate socială
  • Subiecte și probleme de bază referitoare la responsabilitatea socială
  • Integrarea, implementarea și promovarea comportamentului responsabil din punct de vedere social în cadrul organizației și, prin practicile și politicile acesteia, în sfera acesteia de influență
  • Identificarea și implicarea acționarilor
  • Comunicarea privind angajamentele, performanța și orice informații referitoare la responsabilitatea socială

Fiți la înălțimea așteptărilor acționarilor dvs. Colaboraţi cu firma SGS pentru a adopta şi a promova regulamentul ISO 26000 privind responsabilitatea socială.

ISO 26000 - regulamentul privind responsabilitatea socială (evaluarea performanţei & instruire) oferit de SGS.

Servicii asociate

  • SGS Romania S.A.

38, Calea Serban Voda,

sector 4, 040212,

București, România