Skip to Menu Skip to Search Contactaţi-ne Romania Site-uri web şi limbi străine Skip to Content

Serviciile SGS de consultanţă privind sistemele de scanare - expertiza de piaţă, cunoştinţele locale şi experienţa de care aveţi nevoie pentru a implementa tehnologia de scanare.

Implementarea unei tehnologii de scanare pentru o organizaţie guvernamentală presupune în primul rând selectarea soluţiei tehnice corecte. Noi, la SGS, avem o experienţă considerabilă în implementarea tehnologiei de scanare, de la definirea proiectului, finanţarea echipamentului şi recrutare, până la formarea echipei de operare. Am colaborat cu diferite guverne, oferindu-le asistenţă în selectarea celui mai eficient echipament care să corespundă atât practicilor comerciale ale ţărilor respective, cât şi mediului lor local.

Asistenţă în domeniul ofertelor de plată

Vă ajutăm să redactaţi termenii de referinţă pentru ofertele de plată sau vă asistăm în evaluarea ofertelor. Profesioniştii SGS colaborează cu toţi producătorii de scanere, expertiza noastră fiind indispensabilă în evaluarea ofertelor producătorilor și garantarea conformității echipamentului cu nevoile dumneavoastră.  

Asistarea la teste efectuate de o terţă parte

Testele de acceptanţă în fabrică (FAT) şi testele de acceptanţă la faţa locului (OSAT) sunt esenţiale pentru implementarea oricărui echipament de scanare. Acestea vă protejează interesele asigurând dreptul de solicitare a executării garanţiei oferite de furnizor atunci când acest lucru se impune. Vom asista la testarea FAT şi OSAT la locaţia producătorului şi în propriul dumneavoastră amplasament al scanerului pentru a ne asigura că echipamentul este conform cu descrierea tehnică, reglementările şi specificaţiile relevante şi că respectă cerinţele de performanţă necesare.

Audituri

Am dezvoltat un sistem cuprinzător de auditare pentru a asigura fiabilitatea sistemului dumneavoastră de scanare şi a determina frecvenţa şi calitatea mentenanţei necesare pentru aparatura dumneavoastră. Acesta include:

  • Audituri operaţionale - o revizuire a logisticii existente, evaluarea operatorilor şi fluxului de lucru al documentelor
  • Audituri de securitate - radioprotecţie, aspecte legate de siguranţa la locul de muncă, cum ar fi procedurile de urgenţă şi drepturile de proprietate intelectuală
  • Audituri tehnice - menite să asigure fiabilitatea echipamentului din punct de vedere tehnic şi conformitatea acestuia cu specificaţiile/obligaţiile contractuale
  • Audituri privind organizarea mentenanţei

Pe lângă audituri, oferim o varietate de soluţii complementare, care includ:

  • Implementarea soluţiilor tehnice ale scanerului, în colaborare cu producătorul scanerului
  • Verificarea organizării mentenanţei, inclusiv a gestiunii şi aprovizionării cu piese de schimb
  • Dezvoltarea de proceduri noi şi mai adecvate/eficiente
  • Instruirea echipei de mentenanţă (curs de perfecţionare, cursuri specifice abordând punctele slabe identificate în timpul auditului)
  • Monitorizarea organizării mentenanţei

Aflaţi mai multe despre serviciile noastre de consultanţă privind sistemele de scanare