Linia de asistență pe care o apelați este prevăzută pentru apeluri internaționale gratuite prin serviciul de acces direct AT&T.

Pentru a utiliza acest serviciu, veți forma inițial un număr de acces AT&T destinat special țării din care apelați. Acest număr vă va conecta la un centru AT&T din Statele Unite. Veți auzi un ton muzical și numele brandului AT&T: „(bing) AT&T.” După acest ton, veți forma numărul liniei de asistență și AT&T va conecta apelul la centrul global de conformitate.

În cele ce urmează este prezentat un set de instrucțiuni detaliate pentru apelarea liniilor de asistență prevăzute pentru serviciile de acces direct AT&T.
  1. Efectuați apelul de la un telefon fix care permite apeluri internaționale (nu de pe telefonul mobil). Urmați pașii necesari pentru a avea pe telefonul utilizat o linie deschisă și ton pentru a efectua un apel local.
  2. Formați numărul de acces direct AT&Tpentru țara din care apelați. Nu formați niciun prefix sau alte cifre. Niciun prefix de țară și niciun prefix local.
  3. Veți auzi un ton și o voce înregistrată care spune „AT&T.”* După acest ton formați numărul din 10 cifre pentru linia de asistență a companiei dumneavoastră. Nu formați niciun prefix sau alte cifre
  4. Veți fi conectat la centrul global de conformitate. Veți auzi un salut înregistrat care vă îndeamnă să selectați limba în care doriți să vorbiți, după care veți auzi o explicație înregistrată în care este prezentat scopul liniei de asistență. Dacă alegeți altă limbă decât engleza, centrul global de conformitate va introduce în conferința telefonică un interpret care va oferi asistență. Vă rugăm să aveți răbdare, întrucât procesul de introducere a interpretului în conferință poate dura câteva minute. În timpul așteptării veți auzi muzică.
  5. Pasul 5: Un specialist în comunicare de la centrul global de conformitate va răspunde apelului dumneavoastră și se va prezenta. Dacă în discuție este prezent un interpret, acesta vă va saluta în limba dumneavoastră și vă va explica faptul că scopul prezenței sale este de a ajuta specialistul în comunicare să preia toate informațiile dumneavoastră.
*Observație: În unele țări sau în cazul anumitor sisteme de telefonie, este posibil ca la pasul 3 să răspundă un operator AT&T. Apelantul poate furniza verbal operatorului numărul liniei de asistență pentru etică sau îl poate forma direct pe telefon. Dacă operatorul vă solicită numărul unui card preplătit sau al unui card de credit pentru a transfera apelul către linia de asistență pentru etică, înseamnă că numărul nu este alocat corect la AT&T.