Ştiinţele naturii ServiCert - certificarea de servicii
ServiCert contribuie la optimizarea standardelor de performanţă în furnizarea de bunuri sau servicii, la protejarea valorii de marcă şi constituie o valoare adăugată pentru întreaga dumneavoastră reţea de furnizare a serviciilor.

Consecvenţa şi calitatea definesc marca dumneavoastră. Implementând, prin SGS, o evaluare independentă a procesului dumneavoastră de furnizare a serviciilor creaţi oportunitatea de a monitoriza standardele şi de a optimiza performanţa organizaţiei dumneavoastră.
Programul ServiCert™ este constituit din următoarele elemente:
- Instruire referitoare la legătura dintre furnizarea de servicii şi cerinţele clienţilor
- Instruire referitoare la colectarea de informaţii referitoare la cerinţele clienţilor şi la crearea criteriilor privind furnizarea de servicii
- Dezvoltarea criteriilor în funcţie de client şi validarea de către SGS a acelor criterii
- Auditurile SGS de conformitate cu criteriile privind furnizarea de servicii (prin audituri de sistem, cumpărături misterioase, observare, interviuri, revizuiri de documentaţie şamd.)
- Raportare (neconformităţi, oportunităţi de dezvoltare) şi eliberarea unui certificat ServiCert
Organizaţia dumneavoastră poate folosi metodologia ServiCert de la SGS pentru a defini, implementa şi monitoriza criterii critice de performanţă în furnizare conforme strategiilor organizaţiei dumneavoastră. Auditurile noastre confirmă nivelurile de performanţă atinse de organizaţia dumneavoastră.
Dacă organizaţia dumneavoastră a obţinut deja certificarea ISO 9001, ServiCert poate consolida eforturile depuse deja în acest sens, definind un cadru ferm pentru un management al calităţii orientat pe rezultate.
Veniţi în întâmpinarea aşteptărilor clienţilor şi optimizaţi performanţa organizaţiei dumneavoastră prin intermediul ServiCert, certificatul independent pentru furnizarea de servicii, de la SGS.