Ştiinţele naturii Calitate
Calitatea stă la baza tuturor afacerilor de succes, ea consolidează o marcă puternică pe piaţă, încurajează loialitatea clienţilor şi asigură viabilitatea unei companii.

Îmbunătăţirea continuă este esenţială pentru menţinerea calităţii proceselor şi practicilor de afaceri.
La SGS, înţelegem managementul calităţii de la planificare, control şi asigurare până la îmbunătăţirea calităţii. Considerăm că managementul calităţii reprezintă mai mult decât calitatea produsului sau serviciului, acesta include totodată modul de atingere a calităţii, de menţinere şi îmbunătăţire a ei. Serviciile de management al calităţii sunt importante pentru toate afacerile, indiferent de dimensiunea sau complexitatea lor.
Noi oferim audituri, certificări și instruire pentru sistemele de management precum ISO 9001 și instruire dedicată pentru aplicarea tehnicilor de producție eficientă în loturi mici, cu scopul de a îmbunătăți operațiunile și de a optimiza circulaţia produselor și serviciilor în cadrul fluxurilor valorice.