Ştiinţele naturii Studii decalitate a vieții în multicentre locale și internaționale
La SGS, suntem conștienți că atunci când clienții achiziționează produse precum cosmeticele sau suplimentele dietetice, cumpără mai mult decât un simplu produs.

Fiecare achiziție este însoțită de promisiunea unui beneficiu pentru corpul uman. Vă putem ajuta să furnizați date exacte pentru a demonstra avantajele pentru corp pe termen lung ale produselor dumneavoastră cu ajutorul studiilor noastre de calitate a vieții, efectuate în multicentre locale și internaționale.
Cu o rețea de șapte birouri de gestiune a studiilor clinice, experți locali care acoperă Europa și America de Nord și două unități de farmacologie clinică în Belgia și Franța, SGS este unic poziționat pentru a crea un program de teste care evaluează produsele dumneavoastră în raport cu propriile criterii, dar și cu cerințele normative, atât internaționale cât și locale.
SGS poate utiliza expertiza și facilitățile sale de dezvoltare de medicamente pentru a evalua efectul produselor non-farmaceutice asupra oamenilor, cum ar fi: reușita lor în prevenirea bolilor cronice precum obezitatea, bolile cardiovasculare și diabetul.
Serviciile noastre includ:
- Studii multicentrice (îndelungate) de calitate a vieții la nivel local și internațional: spitalizare ambulatorie sau de lungă durată
- Gestiune de date/biostatistică
- Farmacovigilență: gestiune globală incluzând raportare electronică către EU Eudravigilance
- Scriere de rapoarte medicale
Nu există o abordare de tip „mărime universală” pentru testarea impactului pe termen lung al unui produs asupra corpului. De aceea, ne bazăm programele pe nevoile dumneavoatră specifice.
Consultanții noștri vor fi în măsură să vă recomande acele teste care sunt potrivite produsului dumneavoastră, dar toate testele noastre pot fi efectuate în mai multe locații, inclusiv internațional și pe parcursul unei perioade lungi de timp, astfel încât dumneavoastră să înțelegeți mai bine produsul și să obțineți informații exacte care să vă ajute la promovarea produsului de îndată ce acesta a fost lansat pe piață.