Ce căutați?

ISO 10002 - managementul calității - Certificare privind gradul de satisfacție a clienților

Un client nemulțumit le va relata prietenilor și colegilor experiența sa, iar acest lucru va afecta reputația firmei dvs., deseori fără ca dvs. să aflați ceva despre acest lucru. Implementând un proces de rezolvare a plângerilor cu ajutorul standardului ISO 10002 vă va ajuta să îi transformați pe clienții nemulțumiți în clienți mulțumiți și să folosiți sugestiile acestora pentru a îmbunătăți experiențele viitorilor clienți.

Procesele dvs. pentru serviciile dedicate clienților trebuie să faciliteze comunicarea ușoară a plângerilor și rezolvarea oricăror probleme care pot surveni. Managementul plângerilor nu are ca idee de bază reducerea numărului de plângeri, ci preluarea informațiilor obținute și transformarea acestora într-o oportunitate de optimizare.

Un management inteligent al plângerilor vă va ajuta să îmbunătățiți standardele aplicabile pentru serviciile dedicate clienților și să concepeți un sistem eficient de abordare a plângerilor, pentru a vă diferenția de concurenții din domeniu. Auditul prin intermediul firmei SGS conform ISO 10002 privind managementului calității: Gradul de satisfacție al clienților demonstrează că organizația dvs. este interesată de reacția clienților și primește, gestionează și rezolvă plângerile clienților într-un mod eficient.

Certificarea conform ISO 10002 va oferi organizației dvs. un sistem de management al plângerilor de înaltă calitate și de incredere, inclusiv următoarele caracteristici:

  • Vizibilitate
  • Accesibilitate
  • capacitate de reacție
  • Obiectivitate
  • Confidențialitate
  • O abordare cu accentul pe interesele clienților
  • Responsabilitate
  • Îmbunătățiri continue

Putem derula fie o evaluare gap a sistemului dvs. de management, conform cerințelor standardului ISO 10002, fie putem să vă însoțim prin întregul proces de certificare.

Sesiunea noastră de instruire ISO 10002 ste concepută pentru a oferi oricărei organizații cunoștințele de bază cu privire la cerințele ISO 10002. Luați legătura cu reprezentanța dvs. locală SGS pentru a afla mai multe detalii.

Deveniți partener cu firma SGS pentru a îmbunătăți standardele serviciilor pentru clienți și managementul plângerilor, în urma implementării standardului ISO 10002.

Puteți să îi transformați pe clienții nemulțumiți în bune oportunități de afaceri cu ajutorul managementului eficient al plângerilor. Clienții mulțumiți sunt cei mai buni ambasadori ai dvs.

Servicii asociate

  • SGS Romania S.A.

38, Calea Serban Voda,

sector 4, 040212,

București, România