Skip to Menu Skip to Search Contactaţi-ne Romania Site-uri web şi limbi străine Skip to Content

Creșteți oportunitățile de afaceri, gestionați și minimizați riscurile și prezentați-vă hotelul în aceeași măsură operatorilor din turism și turiștilor cu programul SGS de experiență în domeniul ospitalității.

Sistemele internaționale de clasificare diferă în mare măsură ca format, indicatori cheie de performanță (KPI) și transparență. Programul nostru de experiență în domeniul ospitalității vă ajută să vă evidențiați din mulțime, confirmându-le clienților, operatorilor din turism și asiguratorilor că practicile privind siguranța alimentară și managementul mediului din organizația dvs. au fost verificate independent și sunt conforme.

Spre deosebire de programele de certificare existente, acest program este voluntar și se bazează pe evaluările de terță parte, la intervale regulate, neanunțate, ale unei organizații. Acest lucru vă ajută să vă asigurați că managementul acestei companii este conștient de riscurile potențiale și întreprinde măsurile adecvate pentru a le reduce.

Module

Reflectând nevoile pieței, acest program este format din patru module cuprinzătoare, fiecare tratând o anumită zonă de interes. Acestea sunt:

  • Risc - siguranța alimentară, siguranța apei, siguranța construcțiilor, securitatea, securitatea informatică și continuitatea activității
  • Sustenabilitatea - protecția mediului, managementul deșeurilor și economisirea de energie
  • Responsabilitatea socială corporativă - bunăstarea angajaților, implicarea în comunitate și respectarea diversității
  • Calitatea serviciilor - efectuarea de inspecții misterioase sau vizite obișnuite, fără anunț prealabil

Rezultatele auditurilor pot fi folosite ca reper și comparație între companii, atât pe plan național, cât și internațional. Auditorii noștri furnizează rezultate constante, oriunde s-ar afla, asigurând astfel că rezultatele auditurilor sunt comparabile în întreaga lume. În plus, clienții pot identifica și analiza tendințe cu ajutorul instrumentului Steton.

Procesul

Companiile care participă la acest program sunt de acord cu modulele care vor fi incluse, cu un număr minim de intervenții și cu evaluări regulate neanunțate. Numărul de evaluări la fața locului poate diferi în funcție de performanța organizației și de eventualele riscuri identificate. Toate testările de eșantionare sunt realizate într-un laborator acreditat ISO/IEC 17025.

Niveluri de certificare SGS HX

Organizațiile care respectă criteriile programului de experiență în domeniul ospitalității se califică pentru un certificat de conformitate și pot folosi marcajul SGS de aprobare a performanței la fața locului și pe instrumentele de marketing pentru a-și sublinia succesul. În plus, organizațiile conforme pot primi certificarea la unul din trei niveluri, în funcție de punctajul acestora sau de capacitatea de a îndeplini cerințele fiecărui modul. Nivelul de certificare atribuit unei organizații reflectă angajamentul acesteia față de părțile interesate și include:

  • HX Silver – pentru punctaje între 65% și 84%
  • HX Gold – pentru punctaje între 85% și 94%
  • HX Platinum – pentru punctaje de cel puțin 95%

Programele obligatorii și voluntare în combinație

În plus față de modulele obligatorii, programul nostru de experiență în domeniul ospitalității împletește nevoile de conformitate legală cu aspectele optime ale programelor opționale:

  • Programul monitorizat de igienă de la SGS
  • Codex Alimentarius CAC/RCP 1 – 1969 Rev. 4 (2003)
  • Cerințe premergătoare HACCP
  • Federația operatorilor din turism - Igiena alimentară, Cod de practici preferat (iunie 2007)
  • Limitele de testare revizuite și pentru aplicare: DIN 10516:2009-05, Igienă alimentară - Curățare și dezinfectare
  • Reglementări locale aplicabile

De ce să alegeți programul SGS de experiență în domeniul ospitalității?

Prezenți în aproape fiecare regiune de pe glob, experții noştri vorbesc limba locală, înțeleg cultura pieței locale și activează într-o manieră coerentă și eficientă. Avem o abordare armonizată în ceea ce privește deservirea clienților, având atuul celei mai mari rețele independente de experți din lume în domeniul ospitalității și al serviciilor alimentare, care oferă servicii certificate de verificare.

Contactați-ne astăzi pentru a afla mai multe.