Skip to Menu Skip to Search Contactaţi-ne Romania Site-uri web şi limbi străine Skip to Content

Dacă doriţi să vindeţi produse şi servicii de telecomunicații pe piaţa competitivă a zilelor noastre, implementarea standardului TL 9000 va face diferenţa între organizaţia dumneavoastră şi competiţie.

Într-o industrie caracterizată de cicluri scurte de viaţă ale produsului şi de aşteptări mari privind siguranţa şi calitatea, puteţi folosi standardul de asigurare a calităţii în telecomunicaţii, certificarea TL 9000, în avantajul dumneavoastră.

TL 9000, standardul recunoscut internaţional în domeniul telecomunicațiilor, defineşte cerinţele sistemului de management al calităţii în design, dezvoltare, producţie, furnizare, instalare şi mentenanţă, atât pentru produsele cât şi pentru serviciile de telecomunicaţii. Acest focus pe performanţă, managementul şi reducerea costurilor, optimizare continuă şi favorizarea relaţiilor comerciale pentru clienţi şi furnizori, va creşte gradul dumneavoastră de competitivitate.

În calitate de furnizor de produse şi servicii de telecomunicaţii, certificarea conform standardului TL 9000 a sistemelor dumneavoastră de management al calităţii susţine strategia dumneavoastră de comunicaţie, consolidează valorile fundamentale ale organizaţiei şi vă demonstrează abilitatea de a obţine cele mai înalte standarde de calitate din domeniul produselor şi serviciilor de telecomunicaţii.

Certificarea conform cerinţelor TL 9000 a sistemului dumneavoastră de management al calităţii oferă următoarele beneficii:

  • Reduce nevoia dumneavoastră de a îndeplini alte standarde de management al calităţii din domeniul telecomunicaţiilor: TL 9000 stabileşte un set comun de cerinţe privind sistemul de management al calităţii pentru furnizorii de sisteme, hardware, software şi servicii de telecomunicaţii;
  • Creşte nivelul de competitivitate al organizaţiei dumneavoastră concentrându-se pe performanţă, indicatori de costuri, reducere generală a costurilor, optimizare continuă a serviciilor şi relaţii comerciale client/furnizor îmbunătăţite; şi
  • Susţine strategia dumneavoastră de comunicaţie, consolidând valorile fundamentale ale organizaţiei şi demonstrând abilitatea dumneavoastră de a obţine cele mai înalte standarde de calitate din domeniul produselor şi serviciilor de telecomunicaţii.

SGS este organismul intermediar de certificare preferat la nivel global şi un lider în furnizarea de certificate acreditate TL 9000 / certificate telecom, precum şi de testări, certificări de produse şi alte evaluări de conformitate din industria telecomunicaţiilor.

Auditorii noştri din telecomunicaţii posedă cunoştinţele tehnice şi normative pentru a furniza cele mai relevante şi profesionale audituri conform TL 9000. Auditorii noştri vă ajută să atingeţi obiectivele sistemelor de control al calităţii şi management în telecomunicaţii, de fiecare dată când acest lucru este posibil.

Deveniţi partnerul firmei SGS pentru a obţine certificarea conform TL 9000 şi a oferi organizaţiei dumneavoastră un avantaj competitiv.