Skip to Menu Skip to Search Contactaţi-ne Romania Site-uri web şi limbi străine Skip to Content

Clienţii dumneavoastră primesc serviciile pe care le aşteaptă?

Serviciile cumpărătorilor misterioşi sunt o evaluare independentă a procedurilor dumneavoastră de operare, a codului de conduită şi a experienţei reale a clienţilor.

Cumpărăturile misterioase în domeniul vânzării cu amănuntul, hotelurilor, restaurantelor sau auto vă ajută să identificaţi decalajele faţă de aşteptări şi să întreprindeţi acţiunile de remediere necesare. Astfel veţi creşte nivelul de conştientizare asupra procedurilor dumneavoastră şi veţi îmbunătăţi conduita personalului. Ca rezultat, veţi constata îmbunătăţirea nivelurilor serviciilor pentru clienţi, care, la rândul lor, pot duce la creşterea vânzărilor.

La SGS, noi lucrăm alături de dumneavoastră pentru a vă înţelege organizaţia, procedurile acesteia şi codul de conduită. Dându-se drept client real, oaspetele nostru misterios va juca rolul şi va face activităţile oricărui oaspete sau client obişnuit. Serviciile noastre de cumpărături misterioase sunt programe bine planificate şi executate.

Cumpărături misterioase în vânzările cu amănuntul

Armonizarea experienţei clienţilor câştigă din ce în ce mai multă popularitate în rândul companiilor de vânzare cu amănuntul pe plan naţional şi internaţional, precum şi al proprietarilor de mărci. Familiaritatea mărcii şi reputaţia înseamnă că adesea companiile standardizează organizarea, producţia şi marketingul produselor. Cu toate acestea, mărcile globale sunt de asemenea adaptate pentru pieţele locale, păstrând simultan identitatea mărcii.

La început, vom lucra alături de dumneavoastră pentru a ne asigura că aţi instituit măsurile corecte. Cumpărătorul nostru misterios va vizita apoi magazinele pentru a examina punctul dumneavoastră de vânzare şi serviciile pentru clienţi. Clientul misterios va identifica şi raporta dacă echipa a avut succes în crearea experienţei de vânzări perfecte.

Cumpărăturile misterioase la hotel şi cumpărăturile misterioase la restaurant

Echipele de oaspeţi misterioşi care lucrează în sectorul ospitalităţii vor examina interacţiunea dintre personal şi oaspeţi, dar vor încerca sau folosi şi unele dintre facilităţi. Unele dintre activităţile pe care le pot realiza echipele noastre includ:

  • Solicitarea de informaţii şi înscrierea ca membru
  • Realizarea unei rezervări telefonice
  • Vizitarea pentru a servi masa şi a viziona spectacolele
  • Petrecerea nopţii la hotel, ceea ce poate include utilizarea unor facilităţi sau a tuturor acestora
  • Achiziţionarea unui produs, examinarea prezentării şi a atributelor produsului
  • Solicitarea sfaturilor de la recepţie, de la conducere sau de la o persoană aflată într-o funcţie centrală

Programul dumneavoastră va asigura feedback complet de la cumpărătorii noştri misterioşi şi o analiză a punctului dumneavoastră de vânzări şi a interacţiunilor cu personalul. În cele din urmă, percepţia şi experienţa oaspetelui este adevărata măsură a calităţii serviciilor şi produselor. Pentru a vă sprijini la îmbunătăţirea experienţei faţă de clienţi, vom dezvolta o măsură unică a experienţei clienţilor în comparaţie cu viziunea dumneavoastră, iar împreună vom stabili grupurile ţintă de clienţi pe care se va concentra organizaţia dumneavoastră.

Audituri pentru cumpărături misterioase (audituri pentru protejarea mărcii)

Reţeaua dumneavoastră de distribuitori reprezintă chipul mărcii. O reprezentanţă profesionistă ajută la clădirea mărcii şi duce la progresul afacerii. Este extrem de important pentru producătorii de automobile ca reţeaua de distribuţie să respecte marca şi să se conformeze standardelor.

Auditurile noastre pentru cumpărături misterioase/pentru protejarea mărcii vă protejează, menţin şi clădesc marca prin inspectarea şi raportarea asupra gradului de conformitate a reprezentanţei cu ghidul organizaţiei. Un auditor profesionist joacă rolul unui client şi raportează asupra unui set de criterii convenit. Acestea servesc ca instrument complementar pentru orice audituri tradiţionale de secundă parte pe care le-aţi putea realiza.

Putem de asemenea realiza aceste audituri la reprezentanţele concurenţilor, punându-vă la dispoziţie informaţii utile despre atitudinea acestora, punctele lor tari şi cele slabe.

Aflaţi mai multe despre serviciile noastre de cumpărături misterioase, o evaluare independentă a standardelor dumneavoastră în serviciile pentru clienţi.