Ce căutați?

Evaluare, audit și certificare

Reduceți riscurile, atingeți eficiența operațională, respectați modificările reglementărilor și asigurați cele mai bune practici prin audituri și certificări în conformitate cu standardele globale ISO, regionale și locale.

De ce audit și certificare?

Indiferent de sectorul în care activați, aveți nevoie de siguranța că serviciile, produsele și procesele dvs. au fost analizate pentru a fi siguri că acestea oferă performanțe, calitate și siguranță optime și că respectă măsurile de sustenabilitate.

Prin certificare, comunicați consumatorilor și stakeholderilor că operați conform unui cadru verificat care permite obținerea satisfacției clienților și îndeplinirea cerințelor de reglementare, a obligațiilor legate de sănătate și siguranță și multe altele.

Care sunt principalele avantaje ale evaluării, auditării și certificării?

  • Îmbunătățirea continuă a rezultatelor prin identificarea și perfecționarea practicilor
  • Îmbunătățirea proceselor și a eficienței
  • Managementul riscurilor și furnizarea de dovezi legate de diligența necesară și de conformitate
  • Economia de timp și bani
  • Identificarea oportunităților suplimentare de creștere și de accedere pe piață
  • Respectarea reglementărilor
  • Obținerea de avantaje competitive
  • Consolidarea credibilității dumneavoastră, precum și a încrederii clienților
  • Promovarea unor condiții concurențiale echitabile pentru toate organizațiile

Toate nevoile dumneavoastră de conformitate

Suntem principalul organism de certificare din lume de zeci de ani, oferind o gamă completă de servicii pentru a ajuta organizațiile să respecte o serie de standarde internaționale, naționale, de reglementare și industriale, precum și să promoveze bunele practici.

Rețeaua noastră globală de auditori experți efectuează mii de evaluări anual, lucrând îndeaproape cu organizații internaționale mari. Vă punem la dispoziție tot ce vă trebuie pentru a aplica cele mai bune practici, pentru a vă îmbunătăți continuu și pentru a demonstra că sunteți un partener de încredere, indiferent de domeniu.

Acreditare - competență și încredere maxime

Acreditarea demonstrează competența tehnică, fiabilitatea și integritatea unui organism de certificare.

În calitate de organism acreditat de top, cu zeci de ani de experiență, ne desfășurăm activitatea în condiții de maximă competență și încredere, oferind servicii de cea mai înaltă calitate la nivel global și local. Acreditarea noastră înseamnă că vă putem certifica oamenii, procesele și produsele în condiții de deplină încredere.

Transparența, independența și integritatea sunt esențiale în furnizarea serviciilor noastre. Pentru a ne menține acreditările respectăm cele mai înalte standarde, astfel încât puteți fi siguri de competența noastră. Dispunem de echipe de evaluatori și experți tehnici extrem de calificați, de încredere și etici, ale căror competențe și abilități sunt evaluate permanent.

Cum funcționează certificarea și care este procesul aferent?

Vă putem sprijini pe parcursul procesului:

  1. Înțelegerea standardului - vă putem ajuta să înțelegeți cerințele.
  2. Contactați-ne - spuneți-ne care este standardul pe care-l doriți și vă vom face o propunere detaliată și o ofertă
  3. Competență - identificați orice deficiențe în ceea ce privește abilitățile și competențele personalului dumneavoastră. Putem oferi training și workshop-uri pentru a sprijini
  4. Gap assessment - identificarea punctelor slabe
  5. Etapa 1 - confirmarea faptului că implementarea standardului este pe drumul cel bun
  6. Etapa 2 - confirmarea faptului că standardul este implementat integral
  7. Certificare - vă vom elibera un certificat, în care vă vom descrie sfera de aplicare, după care puteți comunica lumii întregi reușita dumneavoastră. Părțile interesate pot verifica certificarea dvs. prin intermediul registrului de clienți
  8. Îmbunătățirea continuă - vizite periodice de supraveghere pentru a vă ajuta să vă mențineți și să vă îmbunătățiți sistemul de management

Standarde, sectoare și categorii de servicii populare

Există standarde specifice care vă pot acoperi nevoile și zonele de risc. Am clasificat standardele în următoarele domenii pentru a evidenția impactul pozitiv pe care certificarea îl poate avea asupra organizației dumneavoastră.

Standarde populare

Sectoare

  • Agricultură şi alimentaţie
  • Produse (bio)chimice, cauciuc și mase plastice
  • Construcții
  • Produse electrice şi electronice
  • Activități și produse forestiere
  • IT
  • Utilaje și echipamente
  • Dispozitive medicale
  • Petrol, gaze, minerale și metale
  • Produse farmaceutice și de îngrijire personală
  • Servicii publice
  • Turism și ospitalitate
  • Transporturi, inclusiv industria auto, aerospațială și logistică

Categorii de servicii și obiective de afaceri

  • Continuitatea afacerii
  • Mediul și energia
  • Silvicultură și culturi
  • Sănătate și medicină
  • Securitatea informației
  • Sănătate și securitate în muncă
  • Cosmetice şi îngrijire personală
  • Calitate și siguranța consumatorilor
  • Respectarea reglementărilor
  • Securitate
  • Lanţul de aprovizionare
  • Aspecte sociale și sustenabilitate
  • Transport

Certificare pentru o lume mai sustenabilă

ONU a elaborat 17 Obiective de Dezvoltare Durabilă (ODD) sub forma unui apel urgent la acțiune. Pentru fiecare obiectiv de dezvoltare durabilă, ISO a identificat standardele care pot aduce cele mai semnificative contribuții.

Majoritatea standardelor contribuie la mai mult de un obiectiv de dezvoltare durabilă. De exemplu, ISO 26000 (responsabilitate socială) contribuie la 16 dintre cele 17 obiective.

Pentru mai multe detalii, descărcați fișa de informare de mai jos°Mai mult decât cele mai bune practici și reasigurări - Cum se aliniază serviciile noastre ISO la obiectivele de dezvoltare durabilă ale ONU°.

Cauți ceva anume?

Standarde populare

Pentru mai multe informații despre condițiile noastre generale referitoare la serviciile de certificare, descărcați termenii și condițiile noastre.

În cazul în care doriți să depuneți o plângere, consultați Politica și procesul privind plângerile, litigiile și căile de atac.

  • SGS Romania S.A.

38, Calea Serban Voda,

sector 4, 040212,

București, România