Skip to Menu Skip to Search Contactaţi-ne Romania Site-uri web şi limbi străine Skip to Content

Creşteţi oportunităţile de afaceri, gestionaţi şi minimizaţi riscurile şi prezentaţi-vă hotelul în aceeaşi măsură către operatorii din turism şi turişti cu programul de excelenţă în domeniul ospitalităţii de la SGS.

Sistemele internaţionale de clasificare diferă în mare măsură ca format, indicator cheie de performanţă (KPI) şi transparenţă. Programul nostru de excelenţă în domeniul ospitalităţii vă ajută să vă evidenţiaţi din mulţime, oferindu-le clienţilor, operatorilor din turism şi asiguratorilor confirmarea verificată independent a practicilor din domeniul siguranţei alimentare şi al managementului mediului al unităţii dumneavoastră.

Spre deosebire de schemele de certificare existente, acest program este voluntar şi se bazează pe evaluările de terţă parte la intervale regulate, neanunţate ale unei unităţi. Aceasta vă ajută să vă asiguraţi că managementul acestei companii este conştient de riscurile potenţiale şi întreprinde măsurile adecvate pentru a le reduce.

Module

Reflectând cerinţele pieţei, acest program cuprinde un modul obligatoriu, siguranţa alimentară, şi o gamă de module voluntare. Modulele voluntare se află în curs de dezvoltare.

Siguranţa alimentară

  • Toate aspectele aprovizionării, gestionării şi preparării alimentelor
  • Igiena şi curăţenia zonelor de depozitare, pregătire şi servire

Toate modulele voluntare respectă nevoi specifice ale unităţii şi ale clienţilor şi au proceduri de operare standard (SOP) şi o listă de verificare.

Rezultatele auditurilor pot fi folosite ca reper şi comparaţie între companii, atât pe plan naţional, cât şi internaţional. Auditorii noştri furnizează rezultate constante, oriunde s-ar afla, asigurând astfel că rezultatele auditurilor sunt comparabile în întreaga lume. În plus, clienţii pot identifica şi analiza tendinţe cu ajutorul instrumentului Steton.

Procesul

Companiile care participă la acest program sunt de acord asupra modulelor care vor fi incluse, un număr minim de intervenţii şi evaluări regulate neanunţate. Numărul de evaluări la faţa locului poate diferi în funcţie de performanţa unităţii şi orice riscuri identificate. Toate testările de eşantionare sunt realizate într-un laborator acreditat ISO 17025.

Marcajul de performanţă SGS

Unităţile care respectă criteriile programului de excelenţă în domeniul ospitalităţii se califică pentru un certificat de conformitate şi pot folosi marcajul de performanţă pentru aprobare SGS în cadrul unităţii şi pe instrumentele de marketing pentru a îşi sublinia succesul.

Schemele obligatorii şi voluntare în combinaţie

Progarmul nostru de excelenţă în domeniul ospitalităţii împleteşte nevoile de conformitate legală cu aspectele optime ale schemelor voluntare:

  • Programul monitorizat de igienă de la SGS
  • Codex Alimentarius CAC/RCP 1 – 1969 Rev. 4 (2003)
  • Cerinţe premergătoare HACCP
  • Federaţia operatorilor din turism - Igiena alimentară, Cod de practici preferat (iunie 2007)
  • Limitele de testare revizuite şi pentru aplicare: DIN 10516:2009-05, Igienă alimentară - Curăţare şi dezinfecţie
  • Reglementări locale aplicabile

De ce să alegeţi programul de excelenţă în domeniul ospitalităţii de la SGS?

Prezenţi în aproape fiecare regiune de pe glob, experţii noştri vorbesc limba locală, înţeleg cultura pieţei locale şi activează într-o manieră coerentă şi eficientă. Avem o abrodeare armonizată în furnizarea de servicii clienţilor, având atuul celei mai mari reţele de specialişti din lume în domeniul ospitalităţii şi al serviciilor alimentare.

Contactaţi-ne astăzi pentru a afla mai multe.