Ce căutați?

servicii de intervenţie în situaţii de urgenţă - alimente

Datorită reţelei noastre globale, efectuăm operațiuni în peste 60 de limbi şi oferim servicii de planificare a răspunsului în situaţii de urgenţă, precum şi servicii conexe, timp de 24 de ore pe zi, 365 de zile pe an.

În oricare punct al lanţului de aprovizionare, echipele noastre de răspuns la situaţii de urgenţă în domeniul siguranţei alimentare pot presta servicii de testare rapidă a alimentelor, precum şi următoarele servicii de management al răspunsului în situaţii de urgenţă:

  • Inspecţii şi audituri ale produselor, fabricilor, magazinelor sau restaurantelor
  • Analiza planurilor şi procedurilor existente pentru situaţii de urgenţă, inclusiv simulări de rechemări de produs
  • Prelevarea de mostre din fabrici, magazine şi restaurante
  • Monitorizarea şi verificarea rechemărilor de produs
  • Testare, inclusiv microbiologică şi chimică

Aceste servicii sunt deosebit de importante în cazurile în care este nevoie de acţiuni imediate pentru a se stabili măsurile corective corecte (de exemplu, oprirea unui transport, închiderea unei linii de producţie şi/ sau retragerea unui produs de pe piaţă). Printre situaţiile care pot genera astfel de măsuri se numără şi cele în care:

  • Un produs alimentar este suspect de contaminare cu substanţe chimice, agenţi patogeni purtaţi de alimente, sau un alergen
  • S-a descoperit un corp străin într-un produs
  • Apar probleme legate de etichetarea şi/sau ambalajul unui produs înainte ca acesta să fie exportat sau importat
  • Un produs este reţinut de o agenţie guvernamentală la graniţă sau la punctul de import
  • Un client a raportat o posibilă îmbolnăvire în urma consumului produsului dumneavoastră alimentar

Oriunde şi oricând s-ar produce un incident care prezintă un risc la adresa sănătăţii sau securităţii, puteţi să apelaţi la echipele noastre dedicate din plan local şi veţi primi un răspuns prompt şi eficient. Fiecare membru al echipei a trecut printr-un program cuprinzător de instruire pentru răspuns în situaţii de urgenţă şi poate oferi asistenţă companiei dumneavoastră, protejându-vă clienţii şi publicul larg.

SGS oferă servicii de răspuns în situaţii de urgenţă care vă ajută să gestionaţi eficient şi sigur incidentele care pun în vreun fel publicul în pericol.

Servicii asociate

  • SGS Romania S.A.

38, Calea Serban Voda,

sector 4, 040212,

București, România