Skip to Menu Skip to Search Contactaţi-ne Romania Site-uri web şi limbi străine Skip to Content

Evaluarea și analiza senzorială a produselor alimentare și a ambalajelor realizată de SGS măsoară și interpretează reacțiile oamenilor pe baza văzului, mirosului, atingerii, gustului și auzului.

Evaluarea senzorială a alimentelor a devenit un aspect important al dezvoltării şi marketingului produselor noi, întrucât oferă o bună cunoaştere atât a comportamentului consumatorilor, cât şi a mijloacelor de asigurare a calităţii.

Serviciile noastre de analiză senzorială a alimentelor includ testarea senzorială de către consumatori în vederea dezvoltării produselor, precum și evaluarea senzorială a calității și gustului alimentelor. Acestea includ teste ale culorii, gustului, mirosului şi texturii, care evidenţiază reacţiile consumatorilor prin intermediul următoarelor metode:

  • Analiză senzorială descriptivă
  • Test duo-trio
  • Test de evaluare cu scară
  • Test în grup
  • Test de ierarhizare
  • Test triangular

Pe baza acestor rezultate ale testării senzoriale a alimentelor, puteţi să:

  • Modificaţi materiile prime, ingredientele şi aditivii
  • Comparaţi produsele dumneavoastră cu cele fabricate de competitori
  • Definiţi şi testaţi datele de expirare
  • Dezvoltaţi noi produse
  • Examinaţi profilurile de aromă pe termen lung
  • Calificaţi sau evaluaţi produsele dumneavoastră
  • Observaţi stabilitatea la stocare
  • Optimizaţi produsele dumneavoastră
  • Pregătiţi standarde pentru produse

Cu zeci de unităţi dedicate de testare şi analiză senzorială a alimentelor în întreaga lume, avem experienţa, expertiza şi întinderea geografică pentru a vă ajuta. Oriunde v-ați afla şi oriunde v-ați comercializa bunurile, putem colabora cu dumneavoastră pentru a reduce riscurile legate de calitatea produselor, pentru a garanta satisfacția consumatorilor dumneavoastră şi a câştiga un avantaj competitiv.

Contactaţi SGS acum pentru a afla cum vă pot ajuta serviciile noastre de testare senzorială să garantați satisfacţia consumatorilor şi să obțineți un avantaj competitiv.