Skip to Menu Skip to Search Contactaţi-ne Romania Site-uri web şi limbi străine Skip to Content

Într-o lume nesigură, este esențial să aveți un plan de rezervă pentru evenimente care care v-ar putea compromite lanțul de aprovizionare, calitatea ori securitatea organizației, activităților și proiectelor dumneavoastră.

Managementul continuității afacerii este important pentru orice afacere pentru că asigură continuitatea calității, securitatea informațiilor și acțiunile de zi cu zi.

Securitatea informației dumneavoastră este în permanență amenințată de furt, vandalism și de evenimente locale precum incendii, întreruperi ale furnizării energiei și a altor utilități. La SGS oferim o gamă de servicii care vă ajută să identificați efectele potențiale ale unor astfel de evenimente și să stabiliți acțiuni de răspuns. Menținerea calității reprezintă cheia maximizării lanțului valoric, iar rețeaua noastră internațională de specialiști oferă o gamă cuprinzătoare de servicii de audit și inspecții care vă vor permite să maximizați calitatea în timp ce luați decizii strategice.

Este esențial să existe un plan de continuitate a afacerii, care să includă o serie de scenarii. Specialiștii SGS vor lucra împreună cu dumneavoastră și vă vor ajuta să stabiliți acțiuni de răspuns eficiente care să vă protejeze standardele calității, informația și afacerea, prin audituri, inspecții și evaluări. Vă oferim instruire dumneavoastră și partenerilor de afaceri care să vă ajute să implementați cele mai bune practici internaționale, oferindu-vă astfel siguranța pe care să vă bazați.

Stabilirea riscurilor cu care vă confruntați pentru continuitatea afacerii dumneavoastră vă va permite să identificați orice zone care necesită dezvoltare. Experții noștri în managementul de risc din toate sectoarele și industriile au experiența necesară furnizării suportului și informației de care aveți nevoie pentru a vă minimiza răspunderile. Aflaţi mai multe.