Share on LinkedInShare on LinkedInShare on FacebookShare on FacebookTweet thisTweet this

Conformitate şi integritate

Raportaţi încălcarea eticii

Angajații și partenerii externi sunt încurajați să se exprime și să exprime temerile sau suspiciunile lor referitor la orice posibilă încălcare a Codului. Garantăm că nimeni nu se va confrunta cu nicio formă de răzbunare sau cu urmări neplăcute pentru faptul că a cerut sfaturi sau că a raportat o încălcare a Codului.

Atunci când nu sunt siguri în privinţa semnificaţiei Codului sau a aplicării acestuia în anumite împrejurări, angajaţii ar trebui să discute aceste aspecte cu şeful ierarhic sau cu managerul lor, cu Departamentul Resurse umane sau cu Departamentul juridic al companiei SGS. Angajaţii pot discuta orice chestiune referitoare la Codul de etică şi cu auditorii interni.

Dacă nu este posibil sau adecvat ca un angajat să se adreseze cu o astfel de problemă şefilor săi direcţi, poate fi contactat oricând Directorul executiv de conformitate al companiei SGS. Angajaţii care sesizează o încălcare sau o încălcare suspectată a Codului de etică sunt încurajaţi să înainteze un raport Directorului executiv de conformitate al companiei SGS.

Linia de asistenţă telefonică privind etica poate fi apelată de angajați și parteneri externi pentru a obține sfaturi sau pentru a anunța o dacă suspectează o încălcare a Codului. Ca alternativă, se pot trimite rapoarte scrise online sau se pot expedia prin fax, e-mail sau poştă.

Echipa departamentului Conformitate examinează şi se ocupă numai de reclamaţiile reale: acuzaţii de rea-credinţă, creanţe comerciale, reclamaţii care nu implică probleme legate de etică şi anchete comerciale. Aspectele generale legate de conducere, probleme specifice referitoare la un manager, fără a avea legătură cu o încălcare a codului, şi dispute privind salariile ar trebui să fie abordate în ţara dumneavoastră, fie cu ajutorul şefului ierarhic sau al managerului dumneavoastră, fie cu ajutorul echipei Departamentului Resurse umane. Dacă nu sunteţi sigur(ă) în privinţa raportării unei încălcări, ar trebui să continuaţi cu depunerea raportului folosind îndrumările oferite.

Dacă doriţi să raportaţi că suspectați o încălcare a Codului, puteţi suna la linia de asistenţă telefonică privind etica, puteţi depune online un raport scris sau puteţi trimite raportul prin fax, e-mail sau poştă.

 




Raportează o abatere
Completează și trimite online raportul scris, inclusiv detalii complete ale preocupărilor dumneavoastră, pentru investigații suplimentare.
SUNĂ LA LINIA DE AJUTOR IN MATERIE DE INTEGRITATE
Linia de ajutor in materie de Integritate SGS este operată de un contractor extern. Pentru a asigura confidenţialitatea aceste conversaţii nu sunt inregistrate.
SUNĂ LA LINIA DE AJUTOR
Apelurile sunt preluate 24/7 în limba engleză de către specialiști instruiți și translatori. Această linie de Ajutor în materie de Integritatea este o linie de acces directă cu apelare în două etape:
Etapa 1
Formaţi codul de acces AT&T din ţara în care sunteţi.
Etapa 2
După ce auziţi mesajul de întâmpinare al AT&T, formaţi numărul
888-475-6847
Puteţi de asemenea să citiţi marcajul instrucţiuni pas cu pas cu privire la modul de apelare.
Pentru ţările unde nu există număr de telefon de contact, vă rugăm să completaţi un raport de abatere.
INSTRUCȚIUNI DE APELARE PENTRU LINIILE DE „ACCES DIRECT”
Linia de asistență pe care o apelați este prevăzută pentru apeluri internaționale gratuite prin serviciul de acces direct AT&T.Pentru a utiliza acest serviciu, veți forma inițial un număr de acces AT&T destinat special țării din care apelați. Acest număr vă va conecta la un centru AT&T din Statele Unite. Veți auzi un ton muzical și numele brandului AT&T: „(bing) AT&T.” După acest ton, veți forma numărul liniei de asistență și AT&T va conecta apelul la centrul global de conformitate.


În cele ce urmează este prezentat un set de instrucțiuni detaliate pentru apelarea liniilor de asistență prevăzute pentru serviciile de acces direct AT&T.
  1. Pasul 1: Efectuați apelul de la un telefon fix care permite apeluri internaționale (nu de pe telefonul mobil). Urmați pașii necesari pentru a avea pe telefonul utilizat o linie deschisă și ton pentru a efectua un apel local.
  2. Pasul 2: Formați numărul de acces direct AT&Tpentru țara din care apelați. Nu formați niciun prefix sau alte cifre. NICIUN PREFIX DE ȚARĂ și NICIUN PREFIX LOCAL.
  3. Pasul 3: Veți auzi un ton și o voce înregistrată care spune „AT&T.”* După acest ton formați numărul din 10 cifre pentru linia de asistență a companiei dumneavoastră. Nu formați niciun prefix sau alte cifre
  4. Pasul 4: Veți fi conectat la centrul global de conformitate. Veți auzi un salut înregistrat care vă îndeamnă să selectați limba în care doriți să vorbiți, după care veți auzi o explicație înregistrată în care este prezentat scopul liniei de asistență. Dacă alegeți altă limbă decât engleza, centrul global de conformitate va introduce în conferința telefonică un interpret care va oferi asistență. Vă rugăm să aveți răbdare, întrucât procesul de introducere a interpretului în conferință poate dura câteva minute. În timpul așteptării veți auzi muzică.
  5. Pasul 5: Un specialist în comunicare de la centrul global de conformitate va răspunde apelului dumneavoastră și se va prezenta. Dacă în discuție este prezent un interpret, acesta vă va saluta în limba dumneavoastră și vă va explica faptul că scopul prezenței sale este de a ajuta specialistul în comunicare să preia toate informațiile dumneavoastră.

*Observație: În unele țări sau în cazul anumitor sisteme de telefonie, este posibil ca la pasul 3 să răspundă un operator AT&T. Apelantul poate furniza verbal operatorului numărul liniei de asistență pentru etică sau îl poate forma direct pe telefon. Dacă operatorul vă solicită numărul unui card preplătit sau al unui card de credit pentru a transfera apelul către linia de asistență pentru etică, înseamnă că numărul nu este alocat corect la AT&T.

Contact

SGS Romania S.A.

  • 38, Calea Serban Voda
    sector 4
    București, 040212
    România
  • t   +40 21 335 46 83 / 84 / 85
  • f   +40 21 335 46 19 / 20
  • e   Trimiteţi-ne un e-mail

Abonamente online

Abonaţi-vă la publicaţiile şi buletinele SGS din regiunea dumneavoastră şi din toată lumea.
RĂMÂNEŢI LA CURENT. ABONAŢI-VĂ ACUM

Director sedii

Găsiţi sedii şi laboratoare SGS în toată lumea cu harta noastră de reperare a sediilor. Romania map
Casetă reperare sedii

Noutăţi